Snyggt till lillklumpen


Med en bit tyg, lite läderband och en gammal knapp från en kofta så kan man göra ett datafodral!
Jag valde att bara sy runt själva fodralet, inte göra något direkt fancy.
 
Och sådär blev resultatet! Yup, är riktigt nöjd faktiskt. Dessutom gillar jag att det inte är en kuvertmodell utan känns mer som en dokumentsamlare eller dyl.
 
Och inspirationen på detta? Kakan.se publicerade finfina bilder på sitt underbara fodral från P.A.P och jag kunde inte låta bli att bli lite förälskad i deras fodral.
Så ja, jag inspirerades från dem. Men valde att göra det på mitt vis.
 

Kommentarer
Majsan

Skitsnyggt ju! Jag har det ljusgrå från P.A.P och älskar det. Funkar att ha som större clutch också om man vill :)

Svar: Tack! Ja p.a.p har riktigt fina produkter! Tyvärr kan jag inte använda min som en clutch då de filt tyget jag hade hemma var alldeles för tunt :) men roligt att vara lite kreativ ibland. :) Tack för din kommentar! Det var roligt att se någon som läser! :)

2012-09-15 | 12:36:39
http://majsans.se
Caroline

Riktigt snyggt gjort!

Svar: Men tack Carro, vad snällt :D Jag blev riktigt nöjd faktiskt :)

2012-09-18 | 13:33:22
http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback