Sysslolös?


En ganska crapy bild, men o r k a r  inte göra om och göra rätt. Så därför: tadaaaa.
 
Har en hel drös med härlig inspirations läsning bredvid sängen som jag ska ta tag i. Inte en liten samling direkt. Tänk om man kunde bli tränad och stark bara genom att läsa om det? Ja då skulle jag nog vara starke adolf redan. Men nej, så fungerar det tyvärr inte. Men jag ska engagera mig och bläddra igenom dem igen typ snart. Härligt med bra träningstips.
Här ser man svart på vitt att jag visst spenderar pengar på tidningar! Shame on me!
Jag som lovade dyrt och heligt att jag minsann inte köpte skvallertidningar / tidningar.. ja, sedär ja. Min tunga blev svart utan att jag märkte det. Får nog snällt ta tillbaka det uttalandet och sätta hänglås på plånboken.
 
Min söndag?
Helt j vla slut i både kropp och knopp just nu kan jag säga. 7 dagar i rad är faktiskt ganska påfrestande då man kutar fram och tillbaka inne i butiken hela dagarna. Man hinner inte göra mycket av det som man ska / plannerat att göra.
Men jag tvekar inte för att hoppa in imorgon också om de behöver mig, för att vara på den säkra sidan så har jag redan nu bäddat ner mig i sängen.
"Knack knack, vem där? John blund"-leken känns inte allt för avlägsen kan jag säga!

Nej, säga godnatt till älskade pälsklingen och bläddra igenom en av mina inspirationstidningar står på dagordningen.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback