Träning

Några sidor från mina favorittidningar
 
Jag älskar det faktum att träning börjar bli något som alla talar om och utbudet av träningskläder exploderar.
Ja, jag vet inte hur ni känner men jag tycker att det verkar som om alla börjar bli mer medvetna om träning och hur viktig vardagsmotionen är.
Jag ser fler och fler bloggar som börjar dela med sig av sina träningstips och träningsvanor vilket jag hoppas även inspirerar er andra precis som det inspirerar mig själv.
De roligaste bloggarna i den kategorin är de som vågar skriva om sin kamp för att bryta sina ovanor vilket är riktigt inspirerande.
Det som också känns riktigt bra är att de stora bloggarna börjar dela med sig av sin vardagsmotion vilket är riktigt viktigt för de allt yngre läsarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback