Lurvtussen

Jack, när han var en liten pälsboll.
 
Åter igen några tysta dagar! Jag har gått igenom mitt arkiv och skäms med hur sällan jag uppdaterar. Vissa månader blir det nästan inga inlägg? Anledningen till att jag har den här bloggen är ju för att jag ska komma ihåg något eller iallafall ha en möjlighet till att minnas något.
Men det funkar ju inte om jag aldrig skriver?
 
Iallafall så har finaste pälsbollen på bilden inte mått bra de senaste dagarna. Det började i torsdags att han inte ville leka, äta eller busa. Idag tog syster med honom till veterinären och det visade sig att han hade akut urinvägsinfektion. Stackars liten. Det är så hemskt när ens djur mår dåligt och man kan inte lista ut vad det beror på. Som tur är så sökte syster upp veterinären fort när han inte blev bättre. Så nu längtar jag efter att få träffa Jack igen, och se med egna ögon att han är på bättringsvägen.
 
 
 

Kommentarer
Luzen

Han är ju så makalöst söt den där lille lurvtussen så mitt hjärta stannar!!!! Hur ullig å gullig är han inte?! Tur att H tog me honom till fabror doktorn så han kan bli frisk :) <3

2013-04-08 | 09:11:49
http://luzzis.se
Jynarn

Åå stackarn :( hoppas det går över snabbt nu när han fått hjälp !

2013-04-08 | 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback