Andas in..

 
Flera veckor har gått utan att jag har orkat logga in här. Jag vet inte varför men det känns inte som om jag behöver skriva av mig så mycket som förr. Jag känner mig.. lugn till största del. Visst det finns många frågetecken som egentligen gör så att jag har en stressmage. Men det är saker som jag vill lösa i lugn och ro.
 
Har haft mycket jobb på schemat och försökt pussla ihop vardagen och saker jag vill göra men jag märker varje gång att jag verkligen inte är duktig på att jonglera.
Så mycket jag vill göra och så lite tid. Sommaren är aldeles för kort!
 
Mamma tog med mig till stugan förra veckan då jag inte kan använda min bil så mycket då den åter igen behöver service och jag skjuter på det problemet ett litet tag.
Några soliga dagar och tid till att göra det jag tänkt göra i flera månader {lägga upp kläder till försäljning igen] var balsam för själen.
När jag skulle hem från stugan hoppade jag på Härjedalingen och fick skratta gott med Diana och Gustav igen då de också skulle hemöver och vara med på Marias 30-års fest/kräftskiva.
 
Joakim tar hand om mig varje dag och ibland överraskar han mig med presenter till och med! Jag ska visa er presenten jag fick för någon vecka sedan. Helt otroligt vad den karln hittar på hyss.
Har aldrig varit med om liknande.
Och som det ser ut just nu stannar vi i S över hösten men jag måste hitta mig ett jobb snarast. Vill ha en rutin, att vara arbetslös passar inte mig.
 
På tal om arbete måste jag skynda mig nu.
Hej hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback