Mr and Ms Sleeping beauty

Mina älskade sömntutor ♥
 
Som ni kanske förstår så är jag både katt- och valp-nappare idag.
Joakim har semester just nu och har åkt iväg på roligheter så jag sitter och rullar tummarna utan hans sällskap. Helt ärligt har det slutat med att jag har smygit till sängs väldigt tidigt på kvällarna, uttråkad till tusen. Dock drömmer jag hemska drömmar utan honom bredvid mig så jag bävar för att somna och längtar lite i smyg efter att hans semester ska ta slut.. egoistisk som man är.
Jag borde inte göra det, men jag är ju bara människa.
 
Idag åkte jag hem till mor direkt efter jobbet och hämtade Kelah {♥] och ännu fler saker som ska säljas.
På vägen tillbaka så plockade jag upp Jack när jag ändå var på gång så nu sitter vi här och slökollar på TV'n tillsammans.
Jack är mest sur för att han inte får gå ut, kattskrälle.
 
Sökte en massa jobb i veckan så nu får vi hålla tummarna att det är något av ansökningarna som ger resultat. Vill verkligen bo kvar i vår lägenhet!
Ja just ja, vi ska bli sambos! ♥ {Jag och Joakim alltså..] Känns förbaskat bra och jag känner mig lycklig då vi kan ha kvar lägenheten ett tag till tack vare det, trots att jag blir arbetslös återigen.
 
Jaha, nu ska jag lura ut Kelah på en promenad så att vi kan göra kväll.
Imorgon är jag ledig så då ska vi ut och leka lite Kelah och jag.

Kommentarer
Luzen

Gud va fina bilder du tar människa å på finaste hunden å katten :) <3

Håller tummar å tår för dej idag gumman!

Saknar dej megamassor <3

Svar: Tack fina du!! Det är lätt att ta fina bilder när de är fina modeller.. och de är stilla! ;)
Jag fick intervjun så håll tummar och tår imorgon också! :)
Saknar dig med <3

2013-08-19 | 07:06:54
http://luzzis.se
Luzen

Åååh ja då håller jag ännu mer!!! Hoppas hoppas :) ska hålla tills dom blir blå <3

2013-08-19 | 15:46:36
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback