Februari

 
Februari har alltid varit en av mina favoritmånader. Jag vet att det beror till en stor del på att jag fyller år {altid barnsligt förälskad i 'min dag'] men också på grund av att dagarna blir längre igen. Mörkret börjar dra sig undan på riktigt.  Nu börjar vi närma oss sommaren.. Fantastiskt.
 
Jag skäms, för jag har haft åtta blogginlägg som jag påbörjat under februari men som jag inte kunde avsluta. Så jag har låtit dem hamna i utkast-listan och tillslut raderade.
Jag har jättesvårt för att formulera mig just nu.
 
Iallafall så kunde jag inte önska mig en bättre start på denna månaden. Den har varit fantastisk faktiskt och jag hoppas att den kommer fortsätta i samma spår
Alla hjärtans dag har passerat och jag fick en så fin present. Bara ändå. Och jag vill fortfarande nypa mig i armen. Underbart.
 
Nu har jag svårt att formulera mig igen! Men den här gången så kommer jag publicera det iallafall.
Så godnatt, jag lovar att jag ska ta tag i det här igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback