Fjärde januari

 
Det har redan hunnit bli fjärde januari. Tiden har rullskridskor på sig tror jag.. för jag hinner liksom inte med.
Min älskade syster har hunnit fylla 30 sedan sist jag skrev. Nyår passerade lugnt och stilla (jag sov faktiskt vid tolvslaget) och nu har snart den "jobbigaste" perioden på säsongen passerat.
Nu hoppas jag att min stresshjärna kan lugna ner sig och bli mer strukturerad. Känner mig väldigt i otakt på jobbet och lite därför jag glömmer bort att skriva här. Har dock jobbat konstant så jag borde vara i fas, men jag har inte hunnit med någonting av det jag borde/brukar.
 
Idag kom antagningen till mittuniversitet på posten, jag kom in som reserv på skolan. Men trots att jag borde bli glad av de faktum så kände jag bara mer besvikelse.
Jag känner att det programmet jag kom in på inte alls är rätt för mig längre. Jag vill gå något som ger mig fler möjligheter.
För 3 år sedan hade jag nog platsat på det programmet. Nu? Nej.. Känns som om jag vill ha mer. Känns nästan girigt.
Nåväl, jag kikar på utlandsresor och ställer in mig på att jobba 4 månader till istället.
 

Visst är det en fin bild på Jack? Haha, han visar alltid hur vig han är när jag tar fram kameran.. Toker.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback