Pick me up

Lata dagar, fullspäckade dagar och lyckliga dagar. Jag tror att de alla går hand i hand.
 
Det är nästan lustigt hur man kan vara så många saker på samma gång. Att man i vissa lägen klarar av att gå ifrån sin dagliga rutin bara för att få skratta och le lite till. "Bara fem minuter" till blir lätt flera timmar.. Ja.
 
Åh! Jag har gått runt och haft en låt på hjärnan i flera dagar. Den är helt underbar i mitt tycke och helt annorlunda emot vad som i vanliga fall spelas hos mig. Men den här låten har allt som jag behöver just nu.
 
 
When I'm down down down down down can you pick me up
When I'm feeling sad and grey can you make it stop
When I'm thinking hard about yesterday
What used to be the present has already flown away
When I'm down down down down down can you pick me up

Come and pick me up
"Pick me up-Isak Strand"
 
Lyssna och njut:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback