What to do?

Här ligger jag och gör en 'Att göra'-lista.
Planen igår var att jag och M skulle sitta och dricka lite bubbel och prata och sedan slockna framför en film. Men det blev inte riktigt så i praktiken. För när bubblet var slut så fick vi skjuts till en inflyttningsfest.. och det var det.. usch.
Mådde inte bra idag på morgonen kan jag säga!
 
I vilket fall som helst: har världens sandstrand-abstinens. Funderar på hur jag ska göra det här året. Ska jag ta mig en 4:e trip till Thailand? Eller ska jag testa något nytt? Eller ska jag fokusera på att söka jobb och vara hemma? Det sista alternativet klingar lite falskt i mina öron. Men jag vet att det skulle behövas. Absolut om jag vill flytta och börja på en ny kula? Då måste man ha en buffert.
 
Jag vet vad jag BORDE göra men det är ju inte detsamma som det jag VILL göra. Så istället så skjuter jag upp besluten och fokuserar på det roliga.
Planeringen.
De små bubblorna är alla bilder från Thailand.. underbara Thailand. Det är mitt andra hem..
 
Om jag åker till Thailand igen så ska jag absolut till en ny utgångspunkt. Med nya stränder och öar. Och den här gången ska jag till Bangkok dessutom! Oh yes!
Sedan så sitter jag och leker med tanken att åka själv? Vet dock att jag inte vill det när de kommer till kritan.. och jag skulle absolut inte få åka själv. Men jag undrar hur det skulle vara? För jag är ju aldrig rädd i Thailand.. (Fast i Patong var jag lite rädd, olustig stad)

Kommentarer
Luzen

Hade älskat Thailand me dej <3

Svar: Att åka till Thai med dig vore underbart! <3 Finns ingen bättre än du!

2013-01-16 | 08:11:07
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback