Morning berries

Trodde att helvetet hade frusit till is när jag en dag vaknade och insåg att jag gillade kaviar? Känns inte riktigt som jag, men oj så smarrigt!
 
Nu är det allt annat än morgon, "nyss" öste regnet ner och det var åskmoln på hela himlen. Så vad gör jag? Somnar och sover bort flera timmar så att det är fint väder igen.
Jag kan dock inte ta åt mig äran att jag vaknade nu heller, utan det är tack vare D som ringde mig påväg hem från skansen.
Tack, sprudlande underbara du som väckte mig på ett så bra sätt!
 
Efter en dags planering (vi behöver inte många minutrar egentligen) så är äntligen MIN semester bokad! Jag ska få hänga med världens bästa D i några dagar samtidigt som hon har semester ♥
Kändes som om jag dog lite av lycka {hjärtat hoppar ett slag alltså) när vi insåg att vi faktiskt var ledig samtidigt PLUS att jag äntligen faktiskt kunde hålla mitt löfte om att hälsa på D & Gustav i huvudstaden.
Åh, lyckorus.
 
Jag kan nog inte förklara hur mycket jag lääängtar!
 
 
I helgen var det Björnfest.. Julisveg..? Svegskalaset? Så många namn på en helg som blir så gott som lika som en vanlig krogkväll på folkparken här hemma. Men man uppskattar ändå att de tar sig tid att arrangera ett event. Plus att det är tivoli... alltid bra med tivoli.
Iallafall så kom Luz hem ♥ på en snabbvisit och jag fick några värdefulla timmar tillsammans med henne.
 
På fredagen blev det tydligen fest hemma hos mig och på lördagen blev det champangelunch hos Madde på hennes gräsmatta.
Söndagen spenderades på en badstrand med solbrillor på och långt borta från verkligheten. Jag hade en bra helg och riktigt nöjd.. Inget möte med herr Ågren och jag hade ont i smilgroparna efteråt.
 
Nu ser jag fram emot... ja, det är väll inget direkt speciellt innan det är dags att stänga folkparken igen för den här sommaren?... Trist.

Kommentarer
Jynarn

KAVIAR?? Mään neeeej :P hahaha.

Jag längtar ihjäl mig!! Fy bubblan va uuundeebart det ska bli !! ❤❤ ps, sry jag väckte dig ;)

Puss

Svar: Hahah JAG VET! bläh egentligen.. men nu kan jag inte sluta äta de på äggen? Sjukt.
Åh jag döör! Jag LÄNGTAR! Fasiken vad jag saknar att skratta med dig! <3

2013-07-09 | 23:21:56
http://jynarn.blogg.se
Luzen

Kaviar är mööms :-o... underbart att få träffa dej i helgen gumman <3 längtar till nästa ggn! När ska du till Dejana :)? Att vi aldrig kan hänga alla tre, ska det va så svårt!!! <3

Svar: Detsamma gumman! nu är de nära! Åker till D nästa tisdag :)

2013-07-10 | 08:10:19
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback