När du inte är här..

Några nya favoriter
 
Dagarna går och gissa vem som har blivit förkyld IGEN!? Jo visst, här har ni tjejen som verkar åka en jädrands berg och dalbana på sjukdomsfronten.
Jag börjar dock tro att mina förkylningssymptom beror på AC'n på jobbet för såhär borde det absolut inte vara. Antingen det eller så tål jag inte något.. och jag försöker verkligen komma på vad det kan bero på?
Oh well, så länge jag kan jobba så orkar jag inte bry mig längre.
Nu är det slutpratat om mina sjukdagar!
 
Igår och idag har jag varit ledig så min prio ett har varit att försöka fylla dagarna med så mycket som jag kunnat. Igår tog jag mig ut och plockade hjortron, gick på marknad och hämtade Kelah bland annat. Underbara lillstumpan! ♥ Finns inget bättre än att få mysa i soffan med lilla K och Joakim. Snusa på dem båda och bara må gott. Himmelriket!
 
Idag har jag och Madde spenderat dagen med lek och skoj med Kelah och även lite fläskgrillning ute på balkongen. Att lite sol kan fylla energidepåerna och ge en så mycket lugn i kroppen på en och samma gång?
Då jag blev gräsänkling idag (Joakim åkte iväg för att kunna fylla frysen med hjortron och slåss med myggen) så lagade jag och M mat tillsammans. Laxpaket i ugn med en massa sallad och gott!  Har ni testat att tillaga lax i folie? Den blir perfekt varje gång!
 
Nu ska jag gå och lägga mig för att vara pigg och kry imorgon då jag börjar ett 7 dagars pass.
 

Kommentarer
Luzen

Jag vill testa lax i paket <3 å FUCK förkylningen!! Så kan vi dela baciller på mån för min hals går upp å ner hela tiden oxå x(... blöö. Tänker komma me solsken till dej <3 älskade vän!

Svar: Ja men snälla ta med sol och värme! Vore underbart! Haft lite sol men skulle inte tacka nej till mer underbar sol! ♡

2013-07-13 | 11:26:27
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback