Stockholm

 
Äntligen har jag haft min efterlängtade mini-semester. En trip till huvudstaden och min fina underbara Diana (och Gustav) var precis vad jag behövde!
När vi möttes på perrongen när jag anlände till Stockholm ekade våra skratt i hela byggnaden och jag kan nog inte beskriva hur underbart det är att äntligen få skratta tillsammans med denna människan.
 
Shopping, picknick, godis och Gröna lund stod på schemat vilket gjorde de dagarna till en perfekt mini-semester.
Tack tack tack för att jag fick hälsa på er!
 
På vägen hem hade jag en proppfull väska,en sjal tryckt mot näsan då personen bredvid mig på bussen luktade illa och sockerabstinens.
 

Kommentarer
Jynarn

Åå de va dom bästa dagarna i mitt liv på länge! Du betyder allt för mig vännen <3 puss

Svar: Jag håller med dig! ♡ lyckan av att få hänga med er är oförklarlig! Underbara underbara ni! :) puss!

2013-08-08 | 19:24:16
http://jynarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback