It's so fluffy!

Världens sötaste Jack
 
Midsommar, hej hej!
 
Haft underbara dagar med jobb, mys och åter jobb. Dock börjar jag åka på en förkylning igen? Fattar verkligen inte hur mitt immunförsvar fungerar för så här borde det inte vara.
 
Idag gick jag och Madde ut i finvädret och kikade på skotertävling som hölls på Ljusnan. {Snöskotrar som kör en bana på vatten] Vilket var väldigt trevligt. Mycket folk som alltid men trots det fina vädret så gick jag runt och huttrade.
När tävlingen var klar så dukade jag upp en midsommarmiddag med räkor och lite annat smått och gott. Joakim hade varit så snäll och städat undan här hemma tills jag kom tillbaka.. så när jag väl kom hem så stökade jag ner igen. Världens finaste.
Älskar att han är så omtänksam så att han plockar undan även när det är jag som stökat ner.
 

Efter middagen kikade vi på cruisingen då vi hade första parkett (alla bilarna åkte utanför vår balkong] och sedan korkade min hals och näsa ihop igen vilket ledde till att min midsommarkväll slutade på min soffa under täcket framför en film. Roligt.
Men samtidigt så kändes det ganska okej då det började spöregna när det blev kväll och jag hade nog inte pallat att bli kall och blöt när jag har en förkylning i kroppen.
Nu kom dessutom Joakim hem tidigare än förväntat ♥

Kommentarer
Luzen

Men äääärligt gumman, va äre för fel?! Så här länge ska man inte behöva va förkyld i omgångar, till å från. Inte ok! Ska ta me mej lite söderluftnär jag kommer upp så kanske du frisknar till. Inte länge kvar nu :) <3 älskar dej..

Svar: Åh jag vet inte. Jävligt less på det nu. Eller så ska jag vara förkyld resten av livet? I don't know. Jaaa jag saknar dig! Snart är du hemma igen! <3 Älskar dig också

2013-06-22 | 10:15:30
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback