Studentbal

 
I fredags var det Camillas studentbal och jag fick nöjet (ansvaret? haha nej, nöjet) att sminka henne. Diana hörde av sig till mig i.. mars? eller var det tidigare ändå? och frågade om jag kunde hjälpa Camilla med sminkningen då D inte själv kunde vara hemma dä. Sedan den dagen har jag LÄNGTAT till studentbalen, nästan så att jag inbillade mig att det var jag själv som skulle få gå.
 
Camilla och resten av följet kom hem till mig vid 12 tiden och sedan var det full fart ända fram till 17. Syns inte på bilden men Camilla har otroligt långt och tjockt hår vilket gjorde att håruppsättningen drog ut på tiden. Så när jag väl kunde börja med sminket så hade vi många projekt på g samtidigt. Och när klockan började närma sig 17 kutade vi runt som yra höns för att få på C sin klänning och allt fix därtill.
Men alltså... ni skulle bara se vilken underbar klänning C hade! Yaowsa! Har ingen helkroppsbild som jag kan lägga upp, (vet inte ens om C godkänner dom här) men som ni kan se så är livet fullt med vackra pärlor och sedan går det över till vackert chiffong som föll perfekt runt C. Färgen på klänningen var underbar och C var så vacker med håruppsättningen. Jag tror att hon hade en underbar kväll och jag hoppas att hon kände sig vacker, för det var hon verkligen.
 

Kommentarer
Jynarn

Du är bäst! Love you <3

Svar: Blev en massa svar på en gång bara för att jag är kass. men du ska veta att du är världens bästa vän gumman. Jag älskar dig!!! Och finns ingen som du!!

2013-06-04 | 00:24:13
http://jynarn.blogg.se
Luzen

Ja det där håret.... suck. Så fint! Fina Camilla. Å du då, du är såååå DUKTIG!!!!! Värsta makeup-kitet å allt :)... vart har du köpt väskan å alla penslar? :)

Svar: Jag älskar dig!! Fan vad du är snäll hela tiden <3 Köpte penslarna i Thailand.. hittade en massa smink saker där med bra kvalité. Inte hittat så bra penslar hemma än så riktigt bra köp faktiskt :)

2013-06-04 | 08:20:36
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback