A Thousand years

Hon som gör mig lycklig. Varje dag. Varje minut.
 
Känns som om allt börjar ordna upp sig nu, jag skulle arbeta och spara pengar denna säsongen, men jag vet inte vart sparandet tog vägen? Men oavsett så känns det bra att jag gör den här säsongen för att veta vad man ska göra sedan.
 
Allt som driver mig just nu är att jag vill ha ett eget boende, sedan vart jag bor någonstans börjar kvitta. Dock känns det inte rätt att hamna i sveg igen, så där har jag en typ av en plan iallafall: Inte hamna i Sveg. Fast man ska aldrig säga aldrig, jag säger lika varje år och varje sommar hamnar jag där..
 
Haft ännu en underbar helg! Det här året har startat så förbaskat bra känner mig pirrig inombords mest hela tiden.
Förra helgen var jag till min älskade Diana i hufvudstaden och fick både svulldag, godisfrukost och en konsert med Slash (m.fl) tror jag gick upp tio kilo bara på de 72 timmarna. Men det spelar ingen som hellst roll egentligen. För om jag kunde, skulle jag göra om det varje dag. Okej kanske med undantag från pizzan och godiset.. för annars skulle jag behöva checka in på 'biggest looser'-farmen direkt.
 
I helgen hade jag kvalitetstid med min favorit. Hade jättemysigt och timmarna försvann så fort. Nu sitter jag bara och funderar på hur man ska fixa så att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång. Middag på Grizzly och filmmys förgyller livet väldigt bra.

Kommentarer
Luzen

GUD va jag LÄNGTAR tills du är här om tjugo dagar!!!! Tror jag dör lite grann av längtan haha. Känns helt overkligt :). precis som det gjorde i julas å precis som det gjorde i somras. Älskar att träffa dej! Du är BÄST. ÄLSKAR DEJ <3

Svar: Jag vet! Haha. Helt ofattbart! Synd att det är så få timmar bara. Men bara jag får hänga med dig igen är jag nöjd! <3

2013-03-04 | 15:50:28
http://luzzis.se
Diana

Ååå det skulle jag också kunna göra! men instämmer om godiset och pizzan! haha. 1ggr i veckan kan vi ta de;)? hahaaa!

Svar: haha ja! Det är ju en trots allt en viktig del av vår vardag ;) <3

2013-03-05 | 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback