Att slita av sig håret

eller tappa kameran i golvet.. Just i detta nu känner jag att jag skulle klara av att vara flintis.. bara jag kunde spola tillbaka tiden och INTE tappa kameran i golvet. Åh!
Jäkla remmen hakade fast i ett klädesplagg när jag tog upp kameran vilket resulterade i att jag i slowmotion såg kameran krascha ner i golvet.. Hjärtskärande.
Håller tummarna att Cyberphoto tar emot kameran via försäkringen som jag tecknade när jag köpte kameran (tackar gudarna för det!)
 
 
Varit ledig idag och bestämde mig innan helgen att idag skulle bli min 'jagmåstegöradethäridag'-dag så igår kånkade jag fram alla undangömda flyttkartonger och förvaringsbag'ar. Jag skämdes ärligt talat för mängden kläder som jag gömt undan och låtsats som om det regnar.
'Ser jag dom inte finns de inte.. oj vad tomt det blev i garderoben.. jag måste minsann köpa nytt och fylla upp!'

Ja, sjuk syn på det hela. Inte konstigt att jag har en dålig ekonomi.. jag gömmer ju undan sakerna även för mig sjäv så att jag inte ska inse mängden, storleken på problemet.
 
Iallafall så har jag fotat alla linnen och klänningar idag och börjat lägga upp de på Tradera. { om ni vill se vad jag säljer så kan ni klicka HÄR /klicka!/ ]
 
Känns skönt! Fast blev riktigt less när jag tappade kameran.. och sedan slutade internetet fungera i två timmar. Plus att jag har ont i magen.. Ja, där och då kunde jag ha bitit någon hårt och elakt, utan anledning.
 
Anledningen varför jag engagerar mig till att sälja kläderna istället för att bara ge bort dem? Jag har en plan.
Jag ska förvandla mitt beroende till en soffa som jag spanat in.. För jag ska ha en lägenhet.. och då behöver man oftast en soffa.. Nästa gång kommer jag ta med att till röda korset eller något för det är sanslöst vilken tid det tar!

Kommentarer
Luzen

Men ärligt, ta me lite plagg hit på söndag å få pengar av mej å samtidigt få chansen att se plaggen igen hehe :) är kär i ordspråkslinnena, det vita å det grå å gina-scarfen <3 å sen vill jag säja att jag är så jäkla glad för din skull!!!! Så glad som jag aldrig blivit förr... puss <3

Svar: om du vill köpa dom är det självklart att jag tar med dom! :) åh! jag är så glad över att jag snart får träffa dig igen! älskade, underbara du! <3 puss!

2013-03-21 | 11:34:53
http://luzzis.se
Luzen

Jaa det vill jag :) <3 åååh jag me!!!!! wiiiii!

2013-03-21 | 15:51:01
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback