En fantastisk helg

Han som gör mig glad från topp till tå hälsade på hemma hos mig i helgen igen. Tänk vilket besvär han gör sig för att ta sig till mig gång på gång. Och ingen blir lyckligare och mer tacksam för det än jag.
 
I fredags var det Pubkväll här i byn och det lockade ganska bra med folk men självklart går det inte att jämföra med den årliga VGS festen, men jag kan ändå säga att det var en lyckad kväll. Alla var glada, fantastisk musik spelades och han, Joakim, trivdes och passade bra in i gänget.
Känns faktiskt väldigt bra, långt in.
 
L Y C K A.
 
Så, har längtat efter att få skriva av mig det.
Nu ska jag fokusera på att lägga upp fler saker på tradera och hoppas att någon vill ha det jag inte använder.
 
 
 

Kommentarer
jynarn

Åå ja blir så lycklig av att du är lycklig! Om de är nån som förtjänar det så är det du <3 puss

2013-03-21 | 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback