När jag blundar ser jag dig

 
Nu är det inte många veckor kvar av vintersäsongen och jag kan ärligt säga att jag aldrig varit så kass att ta mig ut i backen som i år. Jag har bara inte haft någon lust.
Och jag vill bara att det ska bli sommar. Kan jag någonsin vara nöjd med årstiden?!
Jag skrattar åt mig själv för att jag aldrig kan bestämma mig. När det är sommar vill jag ha vinter och när det är vinter vill jag ha sommar.
Sitter och kikar igenom bilder ifrån förra sommaren och jag dör lite inombords av saknad av sommarstugan. Men som sagt så är det snart dags igen. 5 veckor kvar med jobb, sedan är det nog en arbetslös period igen. Jävligt less.
 
Vecka 12! 18 dagar kvar tills jag kommer träffa Luz igen! Jag ska åka tåg ner till Malmö med jobbet helgen vecka 12 och då har jag några timmar som jag kan spendera tillsammans med min älskade & bästa vän.
Nästan så jag blir nervös för mötet för att jag saknar henne så mycket! Förhoppningsvist hinner jag se hur hon bor och prata med henne PÅ RIKTIGT. Åh, det är inte lätt att ha sina bästa vänner utspridda över landet.
 
Jag behöver skratta så jag gråter, vara sprallig och toka mig med någon som älskar mig trots mina konstiga brister. Jag behöver Luz! Jag behöver mina lyckopiller! Varför kan vi inte bara enas om att bo på ett och samma ställe igen!? Det här är ju så tokigt och dumt. Men det är dumt på ett älskvärt sätt. Jag älskar ju er.
 
"Jag kan inte ens stå när du inte ser på.."

Kommentarer
Luzen

"Och genomskinlig grå blir jag, utan dina andetag..." Herregud som jag längtar efter dej!!! Jaaa fasen va vi ska UMGÅS då!!!!!!!!

2013-03-06 | 12:26:40
http://luzzis.se
Anna madeinjapan.nu

Så underbar bild fina du <3

2013-03-14 | 22:00:57
http://madeinjapan.nu/
Anna

Fasen, det går att inte kommentera. Kommer bara upp att jag skickar en tom kommentar :( nåja, ett sista försök...


vilken underbar bild fina du <3

Svar: TACK ANNA! Åh vad glad jag blev över dina kommentarer <3 Jag hoppas att du snart kommer tillbaka till din fina blogg, jag håller mina tummar. Blev överlycklig att du har kommenterat min. Tack FINA DU! :)

2013-03-14 | 22:02:04
http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback