En liten titt

 
Det här är alltså min lägenhet. Mitt alldeles egna krypin som känns så bra för mig. Jag hade ingen direkt aning om hur lägenheten såg ut när jag tackade ja [endast sett tre sisådär beskrivande bilder, men de gav mig ett hum iallafall], jag hade fortfarande ingen aning när jag skrev på papperen. Så ni kanske förstår vad lycklig jag blev när jag såg ytorna i den här lägenheten! Man kan lugnt säga att jag gjorde en segergest. (Plus att jag och syrran gjorde highfive minst 2 gånger under första titten)
 
Trots min sjukdom så valde jag att flytta in i lördags då jag inte skulle få bärhjälp om jag inte gjorde det på helgen. Så det var bara att bita ihop och göra allt man orkade.
Tack tack tack underbara syster och mamma som hjälpte mig trots att jag spottade och fräste på grund av att jag var så slut i kroppen som jag var. Och tack för att syster och sussi kom förbi och gjorde mig på glatt humör.
 
Joakim var så underbar att han hjälpte mig senare på eftermiddagen och monterade och pysslade. Allt som jag bad om gjorde han och det var helt jävla underbart. För helt ärligt, jag orkade ingenting.
Fler bilder kommer snart, då jag har beställt soffa och ska flytta in ett köksbord den kommande veckan.. efter det är allt klart och det är ett komplett hem.
Det känns helt enkelt fantastiskt!
 
Visst känns det som en Kristina-lägenhet?

Kommentarer
Luzen

Det är SÅÅ en Kicki-lägenhet... som vi redan konstaterat hihi. Så mysig! Jag kommer ju va lika mycket hos dej som i Härdal haha... vare sej du vill eller inte ;) <3 :-* PUSSS!!!

Svar: OM JAG VILL? SJÄLVKLART VILL JAG!! Jag kommer kidnappa dig och hålla dig fånga hos mig i min lägenhet med massa skratt och filmer. Snart bara 8 veckor kvar! :) PUUUSSSS

2013-05-09 | 12:11:36
http://luzzis.se
Gabriella

Vilken mysigt lägenhet! :D
Längtar tills jag ska flytta hemifrån igen! :)

Svar: Tack Gabriella! :) Ja, det är underbart att ha något eget igen :) Hoppas du hittar någon lägenhet som passar dig när det väl är dags!

2013-05-09 | 15:00:23
http://ecoella.blogg.se
Jynarn

Såååå fint!! Längtar att hälsa på :)

Svar: Jag längtar tills du kommer och hälsar pååååå. Kom kom kom kom!! <3

2013-05-09 | 15:46:32
http://jynarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback