Tre snabba

Lite färg gör mig lycklig
 

Jag har ju lagt upp flera bilder på mitt tryne den senaste tiden så jag tänkte skoja till det lite och visa min andra sida lite.
Jag har kikat på nya fina färgklickar till träningsskor, men hittar inte riktigt några som faller mig helt i smaken. Helst skulle jag vilja ha nya nike i en korallaktig färg..eller kanske mintgröna.. men jag hittar dom inte någonstans. Vilket gör mig ganska frustrerad för jag brukar alltid hitta det jag söker, tillslut.
Men då jag inte hittade nya snygga och snabba träningsskor så slog jag till på nya snygga och snabba strumpor istället!
Visst var dom lite härliga?
Nu vill jag bara att min förkylning (jo då, still going strong) går över så att jag kan börja göra något igen. Jag orkar inte ens gå upp för trappen till lägenheten längre!
Skamligt
 
Sitter och väntar på att nagellacket ska torka och att mami ska komma förbi lägenheten och hjälpa mig fixa sängbenen på min säng..
För att göra en lång historia kort så hatar jag allt vad sängben heter just för tillfället..
 
Nu kom hon! Låt "operation sängben" börja!
 
 
UPDATE: underbara Luz hjälpte mig hitta båda skorna som jag tänkte på... så nu blev det dyrt.. köpt ett par och är väldigt nära på att köpa det andra också! Ååååh... Tack älskade vän för att du hjälpte mig! ♥

Kommentarer
Luzen

Min darling, kolla på ebay :)... <3 saknar dej!!! å jag vill oxå bli frisk! fortf döhes :(... går ju bara inte över!!

2013-05-15 | 15:58:33
http://luzzis.se
Jynarn

Åh ja vill gilla de här inlägget! Som på fb å instagram :) haha! Bra mamma kommer å hjälper till! Och du, krya på dig nu nån jäkla gång ;) smuken

2013-05-15 | 22:05:28
http://jynarn.blogg.se
Luzen

Hihi åh det va så lite så :)... direkt jag läste inlägget så såg jag ju framför mej vilka skor du mena lixom å ebay är asbra, dom har allt! :-p... <3

2013-05-16 | 14:24:20
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback