My christmas wish..

 
Här har ni några saker som jag har sneglat på den senaste tiden och som jag har skrivit upp på önskelistan.
 
Jag önskar mig en fotoskrivare.
Jag har fastnat för de två som ni ser på bilden, de är många positiva saker med båda så jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker skulle passa mig bäst.
Jag tror att jag skulle använda selphy'n mest då det är 10x15 storleken man mestadels brukar skriva ut? dessutom så kändes det ganska bra att det var en färgkasett, inte 6 st patroner som man ska byta?
Dessutom såg jag den HÄR länken hos Elin, och den visade verkligen hur smidig den skrivaren var?
Men ja, jag skulle inte tacka nej till den andra heller.
 
Utöver det önskar jag mig ett strykjärn, en concealer från MUS, dofter från Yves Rocher både vanilla gold serien och parfymen.
Sedan hoppas jag på ett sängbord.. ett sådant som Joakim hittade förut i höstas men som var sönder när jag fick det (snopet!) eller ett sängbord från IKEA? Eller ett gammalt? Det viktiga är att det är vitt så att det passar in med våra andra möbler. Jag förstår inte varför jag var tvungen att måla mitt andra turkost... det var en miss från min sida.
 
Sedan då?
Nja, inga speciella önskemål.
Jag hoppas på någon bra bok kanske? Dock har jag inte tid att läsa så mycket nu, men det kommer det bli ändring på snart.
 
Nu..  Kastar Joakim saker på mig.
Så jag antar att jag måste skippa datorn en sväng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback