My, mine.. my

Lördagsmorgon: ägg, varm choklad och granatäpple.
 
Vaknade tidigt idag och när jag kollade ut så snöade det!
Underbara snö.
Jag tycker inte om kylan och jag vet att jag kommer vilja svära över snön när den har varit här några månader. Men just nu, ja, just nu så älskar jag den.
Snön lägger sig som ett lugnande skynke över landskapet.
Snön lugnar mig.
Det kommer alltid vara något speciellt med första snön..
För mig är den första snön magisk.
 
Dagarna rusar förbi och jag känner mig som kaninen i 'Alice i underlandet' som alltid är stressad och kollar på sin förbaskade klocka och utbrister "jag är sen, jag är sen!"
Stress, stress och mer stress.
Just nu är det jag.
Men om jag tänker på mina tidigare jobb så finns det alltid stress med i de ekvationerna också så jag är inte helt handfallen.
Iallafall så njuter jag av att jag ÄNTLIGEN är ledig.
 
Joakim jobbar idag så dagen ska nog spenderas hemma hos mor med att byta däck på bilen. 19 oktober och snön har kommit.
Och jag är lika sen som alltid med att byta däck på bilen. Klantarsle.
 
Det bästa är såklart att jag kommer få träffa lillnosen när jag kommer hem, längtar så mycket att jag faktiskt inte har tid att sitta här längre utan ska skynda mig hem!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Nicole

Vilken mysig frukost :)

Svar: Tack! Det var det! Älskar granatäpplen :)

2013-12-08 | 19:07:18
http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback