Tvåtusenfjorton

 
 
Nytt år och nya möjligheter, right?
 
Jul och nyår har varit lugna dagar med de som jag har nära. Försökt samla energi och ork så att jag kan fokusera den kommande terminen också och det gick väll sådär.
Men nu har jag jobbat en vecka igen och redo för nästa.
I mitten av veckan fick jag en sådan där paniklängtan efter semester och ledighet så jag blev eld och lågor när jag fick reda på att även jag har påsk och sportlov! Yeah!
Vilket innebär att jag och Madde smög in och bokade en utlandsresa! Mhmm.
Äntligen är det dags igen, jag kan nästan börja gråta av lycka nu när jag vet att det blir av.
 
Jo.. jag har ju självklart börjat med en nedräkning dessutom, 95 dagar kvar tills det är dags.. 95 dagar! Jag kommer absolut stå ut med att arbeta de dagarna som är kvar.
 
Men nästa gång, ja nästa gång då är det fasiken dags för mig och Joakim att ta en trip tillsammans. Han behöver bli kär i
"sandmellantårnaochskvalpandevågoriklarblåttvattenmedansmanbarabehöverandasochkommaihågsolskyddsfaktorn"
-semester han också ♥

Kommentarer
Carro

Å va härligt med en resa bokad, vart bär det av? :)

Svar: Ja nu är det äntligen min tur! ;) Jag och en tjejkompis åker till Thailand två veckor. Denna gången åker vi till Krabi. Vi har endast varit i Phuket tidigare så det kommer bli spännande! :)

2014-01-13 | 09:54:46
http://carolinenorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback