I am THE one and only!

Sent på kvällen nu enligt min mat-och-sov klocka. Mina dagar ser inte alls ut som de gjorde förut, men jag njuter av att bo hemma nu. Saknat det lugnet.
I går kom jag hem runt 6, åt mat och sedan gick jag och la mig vid 7 tiden, lustigt va? Vaknade 01 och trodde det var morgon men blev typ överlycklig när jag märkte att jag hade flera timmar sömn kvar. Länge sedan jag fick sova ut utan att känna stress i kroppen.

Dagarna är ganska lugna så de kommer antagligen bli lite chockande när lov veckorna sätter igång igen. När de är många som vill ha hjälp etc, nästan så att man blir bortskämd med de lugna dagarna nu.

Idag hade vi personalmöte och sedan middag på det, de var riktigt roligt och trevligt, inte ofta vi hinner prata bara sådär, alltid stress och saker som kommer ivägen så man glömmer vad man pratat om.

Jag vill.

Kommentarer
Luz

Jag vill sitta me dej i bubbelpoolen på lördag s ;)... det är kärlek det haha

2009-01-28 | 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback