Så där, nu har jag kollat klart på filmen, alltid lika roligt när de vimsar på och ska försöka hitta på en hämnd.

För övrigt så är jag uppgiven, uppgiven över att folk kan vara så nedstämda att de skadar sig själv. Jag förstår mig inte på sådant. Ibland kanske, men man måste tänka på allt bra, allt som är possitivt.

I lördags var jag till Husky med Rekan ;) och Bomp, spelade bowling och hade de skoj. Stefan sa att han va kass på bowling men den jäkeln lyckades ju få strike på strike, kul att spela med en sådan person då medan en annan är så svag i armarna så man knappt orkar lyfta klotet ;)
Vi spelade två timmar, och jag vann faktiskt en och en halv omgång ;) De tyckte jag var bra resultat för att vara jag. Och uppskattade verkligen de två timmarna. så skoj att umgås med er!

Jobbet går bra, de är lugnet innan stormen nu, så de är inte så himla mycket att göra på dagarna för tillfället. Så jag ordnar vaktmästarnas jourpärm så de har all info gällande stugorna.. Mycket knappande på tangentbordet.
Härligt gäng de är.
Utöver de så får man fina kommentarer vissa dagar, och ett leende kan göra en lycklig för resten av dagen.

Träffat personer som ja inte träffat på EVIGHETER och jag känner verkligen en saknad. Och känner absolut en saknad efter D S H som ja inte träffat på skit länge :(



Jag vet inte varför jag har en klump i magen och en känsla av att jag inte duger.

Kommentarer
Luz

Saknar dej me, älskade vän. Superdupermycket alltså!!! Det här går inte, vi må styra upp nånting SNAAARAST!!! Puss puss <3

2009-01-20 | 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback