Åh...

Idag har jag nog gått in på netonnets hemsida ca 10 ggr och studerat och räknat och funderat. Haha. Man kan säga att jag blivit lite besatt.

Packard Bell EASYNOTE TJ65-AU-530NC

Iaf:

Datorn kostar 5490
3 års gatanti kostar: 1299
Vilket blir totalt: 6789

Delbetalning på 12 månader blir då ca 600 kr/månad (om man räknar med frakten)

Jag tycker att det var ganska bra?

Känner att jag blivit väldigt besatt.



Idag har jag umgåtts med Em.. jag skulle egentligen städa.. men så blevv det inte. Vet inte om jag skjuter upp det medvetet eller inte?

Känns dock lite frustrerande att jag inte gjort det än..

Sedan hade jag planerat att jag skulle ta en "bro-runda" idag dessutom.. men äh, de får vänta.

Nu när jag tänker efter så tror jag att spelet igår heter: galen panna? haha jag kommer gissa och gissa vad de heter.. förhoppningsvist kommer jag komma på vad de är.

Och det bästa idag är att: H&M's vår katalog har kommit idag! yeeey.. hittade en massa skoj, men de ligger inte ute på H&M's hemsida än? Kanske kommer upp senare under veckan.

Hittade ett nytt Lipton te idag, "infusion-herbal Temptation, summer fruits" tet blir knallrött.. (mysigt) och när man har mjölk i smakar de precis som gräddgodis.. Mmmm.
Ska köpa på mig några sådana så jag har i vinter när jag ska jobba.
Förra året var det nästan endast jag som handlade te.. Men de gör inget.. Men de här tet ska jag gömma och njuta av!




Kommentarer
Majsan

Va orättvist att du fått hms vårkatalog :p Teet ser jättegott ut :)

2009-11-06 | 14:26:34
http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback