Darn..

Jahapp, då har man spenderat fredagskvällen på ett gammalt hederligt vis då:

När jag kom tillbaka till lägenheten efter en underbar visit hos mor så hittade jag ett paket i brevlådan. så när jag kom in var det bara att sätta igång och ordna med det.
Sedan kom Emelie förbi och vi kikade på greys anatomy avsnittet. Spännande och bra! Haha, väldigt detaljerat med blod etc så till och med jag blundade lite, och jag brukar inte reagera så om det inte är tortyr eller skräck..

När E sedan skulle iväg och leka bilkurragömma (haha, att man aldrig tänkt på de själv förut) så var det dags för mig att kolla på ett nytt avsnitt av "morden i midsomer". Älskar verkligen kriminalare, det är roligt, man får sitta och tänka efter själv. Och det är ju sällan den uppenbara gärningsmannen, vilket jag tycker är spännande.

Satt och tänkte på det när det var reklam, jag kan ju lätt vara 70 år just nu om man tänker efter:

1: jag är inte ute på en fredag/lördags kväll. (iallafall väldigt sällan)
2: gillar att sticka och sy
3: dricker mycket the, helst med mjölk i.
4: Ogillar när folk går in med skor
5: älskar att läsa böcker

Listan kan göras lång...

Ge mig en etta, tio katter och en stapel med böcker.. känns som om jag inte är 20 direkt. Åldersnoja? Ja kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback