Gäsp

"Jag är så lyyyycklig, jag är så lyyycklig, måndag, tisdag, onsdag torsdag.. "

No... I haven't been a "hapyy camper" this week so far..

Renoveringen på toaletten har tagit kol på mig helt ärligt, de kommer klockan 7 på mornarna oxh plingar gällt på dörren, jag hostar till 5 på mornarna vilket innebär en 3 timmars sömn.. Mitt ansikte ser ut som en tågolycka just nu..
Men igår somnade jag direkt efter efterlyst, låg och halvslumrade under programmets gång och slog av TV'n i samma stund som Hasse Aro sa: "det var allt vi hann med idag" sedan sov jag.. Och det var så skööönt! Vaknade inte av några hostningar "halleluja!" vaknade dock till när J kröp ner i sängen vid 4 tiden och stank öl och sprit. Så jag tror starkt att jag härmade vad han sagt tidigare på kvällen ´nej jag ska stanna hemma och gå och lägga mig tidigt ikväll´ yeah right..har du druckit ÖL!?"  Och visst hade han det, spåren finns i lägenheten, så antagligen har folk kommit hit efter efterlyst? Medan jag har legat och snarkat /dragit timmerstockar, och jag har inte märkt något.. men de har nog märkt av mig iaf. haha. Det är ofrånkomligt att jag snarkar när jag är sjuk, jag behöver inte ens fråga.. Jag vet. Känner det i halsen att de gör ont, då vet jag. Haha.

Igår blev det mesta i badrummet klart, har väggar och en toalett iaf.. och det har satt upp en bård påä toaletten, fattar INTE varför man ska sätta dit bårder!? och det är en ful bård, med fiskar på.. senior stuket! URK! Nästan gråtfärdig när jag ser den, så jag var extra grinig i går morse. Förlåt Mamma för att jag tog ut det på dig när du ringde.

Under dagen var jag tvungen att gå ut ur lägenheten, förkylningen har hindrat mig tidigare, vill ju inte smitta någon.. det gick jätte bra ända tills jag kom innanför dörrarna till mitt gamla jobb, då gick jag en sjujädrans hostattack så jag storbölade... och det var redan när jag kom till receptionen.. Tumme upp för miig! Allergisk mot mitt tidigare jobb tror jag!

Träffade min underbara Luz, var tvungen att fråga henne hur hon vill ha sin blogg design som jag håller på och ordna till henne..
I hemlighet.. men nu är de  ingen hemlighet längre. Haha
Så dag ska jag sitta och fundera lite.. letar efter bra saker att använda.. men hittar nada..

Ill be back!

Ps:
Nu ligger J och drar TIMMERSTOCKAR så jag behöver inte skämmas för att jag gör det då och då ;) Det kanskse är sängen som gör det? skyller på sängen! Ds


 

Uppdatering:

Glömde berätta att de kopplat toan fel dessutom, istället för kallvatten i toan är det varmvatten, så toalettstolen är kokhet.. kanske skönt i vinter, men hur fasiken kunde de koppla fel så pass? Haha


Kommentarer
Amanda

Sv; Hehe, det står i inlägget precis under det du kommenterade.. ;) Med fet text t.o.m, haha.. Men han är iaf en liten blandis. Tempelmix, långhårig tax & pomeranian :} Tack så jättemycket :} Desamma! Kramar

2009-10-08 | 11:23:30
http://ohstlin.blogg.se/
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :)) man måste få ha lite datapaus ibland, annars blir man knäpp. En datafri helg kommer bli väldigt skönt hehe men kommer sakna alla ändå.



Tack så mycket :)



Jaaa du kan ju gissa hur arg jag var :P hennes kompis fick på nåt vis tag i mig och berättade och skickade en bild, den var riktigt fult gjord, sen lyckades jag lirka ur henne telefonnumret och ringde hem till tjejjen och i princip hotade med en polisanmälan, för så gör man fan inte.

Men nu har hon ändrat den och den är inte sådär supersnygg :P men bättre än att den ser ut som min iaf!



Lovar att ta massa bilder så ni får se, hoppas på fint väder också :D trevlig helg. Kramis

2009-10-09 | 10:03:07
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback