Ghosts of girlfriends past

Det blev ingen tatt för J idag, och skönt för min del måste jag erkänna. Hade ingen riktigt lust att följa med till YH och bara sitta och vänta med min hosta, dessutom har tattueraren små barn, så de hade inte varit smart att åka dit med min förkylning, men som tur var, hade tatt och hans yngste också blivit sjuka, så vi får ta tatt en annan dag, förhoppningsvist när alla är pigga och glada.

Jag har precis kollat på en ny film: Ghosts of girlfriends past.

Mathew McConaughey spelar Connor, en framgångsrik ungkarl som lever livet med nya tjejer nästan varje dag. När hans yngre bror ska gifta sig är Connor inte sen och uttrycker sin mening gällande giftemål.
Jenny ( Jennifer Garner) som har känt Connor sedan barnsben har alltid haft förhoppningen om att Connor en dag ska bli den Connor hon en gång kände. Men för att Connor ska kunna börja känna känslor igen är det en tillbaka blick på sitt liv som han behöver..

En jätte bra film om jag kommer spara och kolla på lite då och då, en sådan film som blir en klassiker.
Handlingen i filmen påminner om en julsaga (Ebenezer Scrooge). Har ni möjlighet att se den och skapa er egna uppfattning gällande filmen, så se den.





 










♥♥♥♥♥/5


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Haha sälja älgbajs :D den har man sett. Det är verkligen sjukt :P hur kan man vara så förälskad i älgar, de kan man undra!

2009-10-01 | 11:01:40
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Antagligen. Sen när slutade folk ha en gräns? Man vet ju för fasiken innan att man INTE ska klättra på tåg?



Ja dom är verkligen otrevliga när man inte kan deras språk :P sen när blev tyska störst? Och sen när pratar alla svenskar bra tyska? Och då har jag ju även jobbat i butik som hade minst ett par tyskar om dagen :P haha, lite småskoj!

2009-10-01 | 13:21:26
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback