Här kan ni se lite av designen

Så här blev L's design.. hoppas hon kommer gilla den, annars är det tillbaka till skissbordet.
Eller ja... de är den här hon får av mig.. sedan får hon ju bestämma om hon vill ha den eller ej, eller hur?
=)
Haha
Men hoppas hon vill använda den iaf.. spenderat måååånga timmar på den (lite av tiden beror påatt jag är klantig)





Anledningen till att den är svartvit är att Luz är en färgstark person, så nu får hon slänga in en maaaassa roliga bilder på kläder och dyl, så den lyses upp. =) Det är min tanke..

Sedan ska jag hjälpa henne fixa så hon kan låsa sin blogg från ovälkomna skvallerbyttor, inte så som hon har nu. Nu har hon låst hela bloggen.. men vi ska allt fixa så hon kan sätta ett lås på de inlägg som hon vill bevara för sig själv!

Ja de ska vi =)

Älskar dig gumman puss*

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hahah det är luuugnt :D



Haha tjockskallar är vi allihopa haha skulle nästan behövt XL.

Hehe jaa, en flaska Absolut Vodka kostar ca 100 kr här, den stora :P hahaha helt sjukt.

Vi gav en Merci till henne hahahah!

2009-10-17 | 23:52:12
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Haha ja de var sjukt små i storlekarna faktiskt.



Hahaha ja varje gång man hör Merci rullar reklamen, störande :D

2009-10-18 | 20:42:56
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Håller verkligen med. I princip alla designers tror jag har råkat ut för det =/ sorgligt men sant.



Ja de är ju sidentyg inuti, eller satin kanske de heter? Och inte speciellt stretchigt haha. Så den är lite liten fortfarande men inte så man störs av det :D

2009-10-18 | 22:16:31
http://candis.se
Luz

Men åååh Kicki..! Jag blir alldeles rörd :). Den är ju jättefin!!!! Den här kommer jag ju lätt behålla :D:D. Älskar dej me!! Puss puss <3

2009-10-19 | 08:13:42
Carro

Den blev nice!:)

2009-10-19 | 18:19:47
http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback