Längtar efter att bli av med eländet

Har spenderat 3 dagar hemma hos mor nu, de känns jäkligt bra. Skönt att vara hemma.. Har mestadels kollat på travel & living, älskar när det har design program, man får så många idéer om hur man själv skulle vilja ha det. Dock är jag osäker på om det någonsin kommer hända, jag skulle lika gärna kunna flytta hem till min mor.

I min familj är vi alltid öppna med vad vi tycker och känner, man tar inte illa vid sig utan man lyssnar och frågar, man kan säga att vi är små psykologer åt varandra. Vi lämnar inte någon medan man är osams, vi säger alltid att vi älskar varandra, vi försöker visa att vi uppskattar varandra. Det är vår familj, vi är vänner, vi älskar varandra.

Nu är jag riktigt trött på att ha en ständig värk i käkarna, jag räknar ner dagarna tills dess jag äntligen kommer slippa trycket i munnen.
Jag är även trött på min design här på bloggen, den är inte vad jag vill att den ska vara.
Men prio ett är emelies design..
Den ska jag slutföra när jag kommer till sveg idag, Har lite idéer.

Har en förbaskat träningsvärk i armarna, höll på med motorsågen igår, otroligt tröttsamt, trodde inte att jag skulle få en sådan här träningsvärk.

Kommentarer
Anonym

Svar från min blogg: inte gjort nånting va jag vet, på min dator här ser det helt normalt ut :-s..? Hatar att inte alla jävla datorer kan ha samma upplösning för din sindebar åt mej här är långt ner åt skogen hahaha... du får gå in å fixa åt mej om du vill, har breddat den från 200px till 202px hehe.... hehe jo det va stekhett va nära du va tss ;o)...

2009-10-23 | 15:30:39
Luz

Å sidebar skulle det ju självklart stå :-p

2009-10-23 | 15:30:58
Helena

Sv: ok... aja, jag fixar det när jag är i härdal nästa ggn..

2009-10-23 | 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback