Mardröms morgon

Eller ja, morgon och morgon. Vaknade 8 imorse med skräck i kroppen. Drömde många konstiga saker inatt och det resulterade i att jag inte visste om de var verklighet eller ej,

Det jag kommer ihåg att allt började med var att jag och J bråkade, vi var på ett hotell och bråkade så pass att vi gjorde slut. Det som hände sedan i drömmen var att vi skulle åka med buss från hotellet (samma bussrutt som jag åkte hela tiden när jag gick i skolan i H) jag skulle hoppa av på ett ställe, men bussen stannade inte trots att jag tröck på stoppknappen.. J satt och gosade med någon annan längst bak i bussen och jag skällde ut chauffören. Bussen var typ som tåget i harry potter filmerna. När jag väl kom av bussen var det ett möte i gymnastiksalen i min gamla skola i V. Där man fick en drink. Sedan drömde jag att jag vaknade upp i mitt rum hemma hos mamma, rummet var översvämmat av vatten, mamma skrek att jag hade blivit för full och slagit sönder vattenledningen som fanns inne på mitt rum.. och mitt i att jag försökte torka upp de oändliga vattnet så märkte jag att jag kunde dra ut min ena tand helt själv, och en annan tand saknades.. så jag sprang runt och letade min tand (som var lika stor som ett vedträd) och när jag hittade tanden så försökte jag få den på plats igen..

När jag vaknade var jag tvungen att kolla så alla mina tänder fortfarande fanns kvar i munnen.. och jag vaknade ju upp i lägenheten.. då började pulsen sjunka.

Förstår inte hur man kan drömma så konstigt?


Nu kom jag på att jag inte tog några värktabletter när jag gick och la mig igår, kan kanske vara smärtan som gjorde att jag drömde en massa strunt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback