Min önskelista

Kanske dags att skriva en önskelista då.. Men tror att alla som brukar köpa julklappar åt mig redan har gjort det? Men aja..
Packard Bell EASYNOTE TJ65-AU-530NC

En EGEN bärbar dator.. Detta är en Packard Bell EASYNOTE, med HDMI, webc, minneskortsläsare, högblank skärm etc.. den lät otroligt bra. 5490:- hos Netonnet

Väldigt dyr julklapp, Jag vet!, men om ni beställer den, tar den på avbetalning 12 månader och betalar två av avbetalningarna (så jag kan få lön igen, haha) så betalar jag resten!, Det var väll en bra deal? De tycker då jag iaf.


TWILIGHT SAGA COLLECTION

Twillight collection, gärna på engelska. 298:- hos Adlibris


Sedan kommer jag tyvärr inte på något mer att önska mig i julklapp. Väldigt nöjd.. Skulle vara en yorkie valp dådå..



Nu har Em och Daniel precis gått här ifrån, vi har suttit och spelat ett jätte roligt spel, nu har jag såklart glömt vad det hette.. men vill säga att de hette virr panna, för jag vet att panna var med i namnet.. men gud, vad trött jag är! Jag kan inte tänka! haha.

Det var iaf ett roligt spel där man satte sina kort på huvudet, de andra fick ge ledtrådar om den plats eller person som det stod på ens kort, man fick fråga en massa saker etc för att tillslut komma på vem/vad det var. haha¨.
Det gick inte bra för någon av oss i slutet av spelet.. vi var alldeles för vimsiga.

Tack Daniel och Tack Emelie för att ni kom förbi och spenderade en , i vanliga fall tråkig, söndagskväll på det sättet!


Kommentarer
Emelie

spelet heter Galen panna= haha

2009-10-27 | 12:05:38
http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback