Sorgligt men ändå roligt

Har precis avslutat en kväll med mkt skratt tillsammans med Em och Madde, det var riktigt trevligt, dock var det sorgligt på ett sätt också för jag och em deltog i Maddes "0-kronors auktioner". Dvs hon gav bort allt som hon inte kunde packa ner i sin resväska som hon ska ta till stockholm.

Madde ska flytta på riktigt nu... de känns lite konstigt då man har fått för sig att hon alltid kommer komma "hem" igen.. men hon ska flytta. Till storstaden med den oändliga shoppingen.

Både jag och E kom hemsläpandes med en svart sopsäck fullproppad med saker.. nu försöker ja dela ut de som är för svårt att sälja på tradera då de antingen kan gå sönder i frakt eller svårt att skicka..
dock kommer jag göra mitt bästa för att sälja vissa saker så Madde kan få sig en liten slant iallafall.


Avundas henne lite att hon får starta ett nytt spännande liv, huvudsaken är att hon kommer hem och umgås. Många planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback