Underbar morgon

I morse vaknade jag vid halv 8.. jag blev helt paff över att jag vaknade då.. Men jag gick upp och startade vattenkokaren och la mig i sängen igen och lyssnade på min harry potter ljudbok. Dödsrelikerna.. Igen.. Haha. Den är SÅ bra!
Orkade så klart inte gå upp och göra iordning mitt te när vattnet kokat klart.
När klockan började närma sig 9 tog jag mig ett varmt bad och sedan började min dag med att tvätta två maskiner tvätt, sedan har jag plockat undan lite och dammat av lite.
Sedan har jag unnat mig frukost medan jag kluddade på ett papper och fortsatte lyssna på ljudboken.
Nu ska jag snart sätta igång med dammsugningen och sedan kommer mamma hit så ska vi gå och kolla efter någon snygg tunika som hon kan ha i helgen när vi ska på en stor middag med dans.

Tänka lägga upp lite bilder från dagen (so far) och lite snyggt som jag såg i H&M's katalog.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback