Jag gillar inte dig!

Nog för att jag inte har haft en bra dag idag, men att det alltid är samma visa gör mig bara tom när det gäller dig.

Du finns inte i min värld, när ditt namn nämns så går min hjärna in i snooze läge, jag vill inte ha med dig att göra, jag kommer aldrig förlåta dig, jag kommer aldrig tillåta mig själv det. Jag kan börja överväga det om du slutar dricka, men tills dess finns du inte i min värld. Jag accepterar otroligt mycket, jag försöker vara en medmänniska till största del. Men när jag ser hur du förfaller, och drar andra med dig i fallet så löses bilden av dig upp. När du är i närheten försvinner jag.
Jag kommer absolut inte acceptera ditt leverne, jag kommer absolut inte acceptera ditt val. Du förstör för dig själv, du förstör för andra och om du inte slutar kommer du stå helt själv. Nu när ditt liv har blivit berikat borde du ta hand om dig själv så att du kan vara kvar längre och vara den person som dina barnbarn kan lita på, som du kan visa hur man gör saker, visa hur man använder saker för att skapa något vackert. Du borde inte bränna broar.
Jag slutade se dig i min värld för så många år sedan, jag kommer inte ta bort skygglapparna fören du inser vad du gjort och slutar lura dig själv.  Du är en vuxen människa, sluta gömma dig då.. Ditt liv vore inte så dåligt om du bara kunde bortom dimman. Vad du har i ditt liv, just nu.

Gaaah! JAG GILLAR INTE DIG! SKÄRP DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback