Kluven

Har gjort en liten design på en taklampa som jag skulle vilja göra. Dock har jag räknat lite på vad det kommer kosta att gör den.. och uppskattningsvist kommer det kosta mig ca 400 - 500 kr att göra den.
Jag skulle gärna vilja göra den dock, hur många kan säga att de designat sin egna taklampa liksom? Men tänk om designen endast är snygg i mitt huvud och inte i verkligheten, då har jag spenderat en massa pengar för ingenting? Hrm..

Jag måste bestämma mig de två kommande dagarna då jag har på känn att tillfället annars går mig förbi? Åh denna obeslutsamhet.

Iofs så chansade jag 400 till mitt förra projekt, och om jag får säga det själv så blev det otroligt lyckat.. Så jag vet inte? Vad tycker ni? Ska jag chansa?

Luz:
saknar dig otroligt mycket. skriver här då jag är rädd att jag kommer glömma gå in på min mail för att svara på ditt meddelande (som jag redan glömt x-antal dagar, FÖRLÅT) Jag är otroligt glad för att du uppdaterade mig ;) Jag tycker att du ska köra på! Roligt att det händer något och att de inte bara är du som rör dig framåt ;) Du förstår vad jag menar...

Kommentarer
Helena

Åååh going!!! Saknar dej me massor. hehe ja jag förstår hur du menar ;). Det är lie spännande hehe. Fattar ju inte va det är men spännande är det :-p

2010-02-24 | 11:57:40
http://luzzis.dinturiel.se
B R O W N S U G A R

Sv: tack så mkt :D kofan är från Gina tricot :D

2010-02-25 | 12:24:47
http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback