Nu känner jag mig modern

Haha.

Nu, några år efter alla andra, har jag äntligen skaffat spotify. Jag vet jag är inte snabb, men jag kan skylla på att jag inte har haft en egen dator att installera det på förut ^^
Så nu har jag äntligen fått lyssna på "havet är djupt". När jag var liten önskade jag mig den till varje födelsedag och satt bänkad framför radion när de gjorde grattis hälsningar. Nu när det varit min dag så har jag känt att jag saknat något, nämligen den låten. Den gör mig otroligt glad.. barndoms minnen ^^,


Nu ska jag lyssna klart på min ljudbok, Harry Potter- hemligheternas kammare och invänta en invite till voddler.
I want it!
Dock är det nog endast i lägenheten som jag kommer ha nytta av den filmtjänsten för man kommer säkert behöva ett snabbt bredband då det är streamat. Men om det är gratis så vill jag ha det ;)


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hihi :D ja men precis och de är lite kul när den kommer i en nytappning, synd att de skulle vara så förbaskat dyra dock.

Skulle de inte bli snöstorm i helgen?? :P naturligtvis, usch vad trött jag är på snö.

2010-02-18 | 10:49:22
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback