2x afterski

Åh vad roligt jag har haft det! I helgen har det varit höstforum på vemdalsskalet (torsdag - söndag) och jag hade stora planer för denna helgen. Men man ska inte planera något, för nu kom snön och det innebar att anläggningen som jag jobbar på öppnade sina backar idag. Så igår följde jag med tjejerna när det skulle på afterskin som är innan kvällens festligheter drar igång på allvar. AS var jätte rolig men man kände sig lite utanför när man inte var utklädd? Antar att det har blivit en grej att ha teman på forum? Nästan så att man kan tro att det är halloween. Men som sagt det var roligt, att det var arvingarna som höll i afterskin var väldigt trevligt!

Idag klev jag upp 06:30 jobbade till 14:40 och sedan fick jag vänta in Ems innan vi begav oss till afterski nr 2. Inte lika bra band (svårt att klå arvingarna) men det var underhållning och jag är ganska hundra på att det var ännu fler kosymnissar (utklädda personer) på dansgolvet idag. Det bästa med årets forum är att jag fått träffa både Sonja och Diana! Love!

Imorgon ska jag jobba helt ensam, så jag känner att det är dags att sova nu så jag är fokuserad imorgon. Måste leta djupt i mitt minne för att komma ihåg rutinerna. Idag glömde jag mina nycklar till jobbet tillexempel. Hur smart är det? Nä Kristina, skärpning!



Så här ser jag ut denna Lördagskväll. trööött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback