Ansiktsmask & fotskrubb

Hej och hallå.

Idag har jag pillat lite med mitt rum (tog flera timmar och det blev inte så stort resultat som jag hoppats) och fixat med ringarna. Men på eftermiddagen tog jag mig en utflykt till S för jag saknade Dollarstore. Haha.
Knäppt att åka en resa på 10 mil t.o.r för att besöka en affär? Nej inte direkt när man bor i ödemarken. Jag åker lätt ca 46 mil t.o.r för en shoppingrunda? :) Men ja, tack gode gud för att det finns online shopping! ;) Men det ger inte direkt samma goa känsla då jag fullkomligt älskar att vara bland folk och känna på och syna varje plagg som faller mig i smaken. De måste ju vara sköna att ta i, för då är de bekväma på ;)

Iallafall så tänkte jag avsluta dagen med en liten stund för mig själv så här sitter jag med en "Fruit smoothie" i ansiktet och beredd på att skrubba kroppen alldeles skär. Tänkte ge fossingarna lite special treatment också då de kommer få en tung dag imorgon.
Ja, man kan väll säga att jag har en liten utmaning imorgon då de första träningsgrupperna kommer anlända imorgon och det gäller att hålla koll på flera saker samtidigt. Hm.. spännande.
Men jag tror att det kommer gå skit bra, jag ser fram emot veckan som kommer då mams och jag har planerat en trip till Hälsingland på måndagen. Då vi ska titta till sommarstugan innan vintern och då ska jag passa på att besöka Rusta och kanske deichman ;)
Sedan är jag långledig ons-lör tror jag och då MÅSTE jag åka in till Östersund och kika på Harry Potter, jag kan inte vänta längre. Dessutom så bor ju Diana där, och jag saknar henne som en tok fastän vi träffades i helgen.
Så det är mina planer. 

 

haha, inte allt för sköna bilder på mig, men så ser man ut! Och va gosigt len man blir efter en bra ansiktsmask! På andra bilden ser ni mitt favorit balsam från Naturelle. Luktar underbart gott med smultron.. mums! Jag fullkomligt älskar doften och känslan i håret efteråt! 2 för 30 på dollar.. så jag kunde inte låtabli ;)

Nej nu ska jag skubba mig blänkande och fin så att jag kommer i säng någongång.
Sömn är a och o när man har ett stressigt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback