Är det Tisdag?

Usch vilken dag! Jag har varit helt slut hela dagen, gick och lade mig för sent igår och när klockan ringde idag så vägrade jag kliva upp.. lite på grund av att jag visste att jag ställt den en timme tidigare än vad jag behövde. Hade planerat att jag skulle ta en mysmorgon med frukost.. tji fick jag. 
På jobbet har jag haft fullt upp med att förbereda, sortera och planera. Sådant som inte direkt syns men som måste göras i tid.. men ja, jag tror att jag hann med det jag skulle.

Jag har dessutom gjort något som jag inte gjort på väldigt länge, jag har sovit middag. Jag var som sagt otroligt trött hela dagen och råkade somna vid 18 tiden, trodde att jag skulle vakna igen efter en halvtimme, men nej då.. Jag sov till halv nio.. och mamma hade ropat på mig när det var halv-åtta-hos-mig. Typiskt. Så nu måste jag kika om det finns på tv4.play så jag får se nästa piteå del, hihi.

Men nu är jag ledig 4 dagar.. otroligt härligt. Måste dock försöka få in bilen på service (Billigt?? nja) och tänkte betala av alla räkningar så jag vet att det är klart. puh.. Mer då? Tvätta vore bra.. och städa.. Ville åka till Ösd och kika på nya Harry P. Men jag kan kanske ta det nästa vecka då jag är ledig 3 dagar.. Vi får se, alla mina beslut tar jag oftast 3 sekunder innan. haha.

ZzzZZzz

Kommentarer
Tescho { webbdesigner & fotograf }

Svar: Du är så rar! Tack så jättemycket för dina ord. Det värmde i hela kroppen :)

2010-11-24 | 00:53:55
http://tescho.se
Ann

Åh tackar =)

2010-11-24 | 06:39:37
http://kykyri.blogg.se/
Caroline

Åh va skönt med fyra dagars ledighet nu, det hade jag också velat ha ;)



Tack för dina fina ord, va kul att du gillar att läsa :D Hehe.. nä de gick inge vidare med att få med Samuel i programmet,han vägrar :/ så jag har gett upp mitt tjatande nu.. sjukt störigt ändå eftersom jag verkligen vill.. men men :) ha en fin dag!

2010-11-24 | 07:43:32
http://carolinenordens.blogg.se/
月姫 Tsukii ♥

halv åtta hos mig är såå mysig att se :D de var i borås för inte så längesen hihi ^^



sv: massa tack sötis! :D

2010-11-24 | 15:07:45
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback