Dag 7 - mina favorit bloggare.

Sista delen av "7 days a week" utmaningen.

Jag har skrivit upp de bloggarna jag läser i menyn till vänster och vissa av dem läser jag varje dag, andra inte. Men oftast beror detta på både mitt och deras humör, det är det som är så bra med bloggar som är varierande, de är det som får mig att fortsätta läsa. Jag ogillar t.ex. bloggar som bara skriver om ett ämne hela tiden, ibland kan det vara intressant, men mitt intresse försvinner ganska fort. Så jag gillar bloggar som skriver om allt, allmänt, privat, mode, osv.. för även om jag inte är på "humör" att läsa deras blogg ena dagen så kan jag spendera lite extra tid den andra dagen och till och med gräva mig till godbitarna längre bak i arkivet.

5 bloggar:

Jag tänkte skriva detta mer som ett tips än en utförlig information om varför jag läser dessa 5 bloggar. (valde att endast skriva om 5, men ingen ska känna sig bortglömd)

Syster -  Hon är min älskade syster, men de beror även på hennes resor som jag läser hennes blogg. Just nu är hon och M i Mexico och hon skriver om alla deras utflykter. Väldigt intressant! Dock har hennes dator tackat för sig, så under de kommande 3 veckorna tror jag tyvärr inte att det kommer bli sådan bra uppdatering. Men är ni ressugna så finns det mycket info från Mexico.

Sara - Candis hittade jag för över ett år sedan, hon skriver bra inlägg. Tar fina kort och gör snygga make-up'er. En bra och varierande blogg.

Molly -  Molly fångade mitt intresse då hon är ärlig, aktiv, inspirerande och intressant. Ett bra tips om ni vill bli omgiven av en härlig attityd och foton i vackra vinklar..

Alisa - Vill ni ha inspiration gällande matlagning eller bara bli på gott humör så ska ni läsa denna kvinnans blogg. Hon verkar vara en sådan kärleksfull människa så man inte kan göra annat än att lyssna och jag blir alltid lugn när jag läser hennes blogg.

Wysteriia - Hon skriver mycket om smink, ger bra tips gällande de yttre och verkar vara en härlig och öppen person. Mode, make-up, foto.. ja en talang i flera ämnen.



Här har ni mina tips som jag är säker på att flera av er redan vet om, anledningen att jag inte går in djupare på varför osv, är för att ni ska få skapa er egna uppfattning. Jag har gett er min syn på dessa tjejers alster, nu är det er tur att se om det passar in i er smak.

Kommentarer
Luzen

SV: Hehe ja hon är en stor tjej nu =). Både roligt å ledsamt, ville ju att hon skulle va en liten tuss för alltid hihi. Rambo menar du =)... han bor nu hos en familj i Garpenberg, samma ställe som Lexi kommer ifrån från början =)... pusss

2010-11-23 | 07:18:03
http://luzzis.se
Majsan

Sv: Nä, det är lätt att få fina bilder på henne. Riktigt lätt faktiskt :) Hoppas allt är bra med dig :)

2010-11-23 | 09:54:27
http://style.dinturiel.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åååh tack så mycket vännen!:)Jag var så glad!

2010-11-23 | 19:37:21
http://alisagonzalez.se
Wysteriia

Nej men gud TACK! vad glad jag blir av att läsa detta! :D

2010-11-23 | 20:34:22
http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback