Dagens äventyr

Idag har jag varit ledig så jag och mamma passade på att åka en sväng till Hälsingland. Vi skulle nämligen träffa en person som var intresserad att hjälpa oss bygga ut vår veranda på sommarstugan.
Och när vi ändå var där så kunde vi ju lika gärna ta en sväng förbi rusta och deichmann.. Haha.

Iallafall så hade jag otur med ett par skor inne på deichmann, de fanns ett par stövlar som de reade ut för 99 kr. Och jag blev överlycklig då de hade en 38 kvar (hur ofta händer de att 37 eller 38 finns kvar?) så jag kärade ner mig i den där stöveln. Bara det att den andra stöveln fanns inte.. den var borta! :( Snacka om att jag blev snopen. Otur, otur, otur.. så då köpte jag en väska istället, och det muntrade upp mig lite grann.
Nu när jag har kommit hem så har jag testat ett nytt spel jag köpte idag, och det var skit skoj! Så nu kommer det absolut finnas en massa saker för mig att göra här hemma.

Är otroligt trött, ansiktet  brinner (blir så när jag är trött) så jag tror att jag kommer skita i måndax idag och bara njuta här hemma istället.

Bilder från dagen:


Hittade mina moviestar-glasögon som jag inte hittat sedan 07, grattis! Och idag fick det bli en randig tröja.
(Som ni kanske förstår så har jag INTE varit utomlands idag, haha.. bara bildbevis)

Den söta väskan jag köpte på D. Love love love! Och fick ett jävligt bra highscore på mitt nya tv-spel!


Förutom detta så fnissade jag glatt medan jag såg pitepalten på TV! Kikade alltså på Halv-åtta-hos-mig och jag avgudar den grova dialekten de har i Pite, härligt! Haha, så härlig attityd dessutom!

Kommentarer
Michaéla

Haha, Halv åtta var riktigt roligt idag tycker jag =)

2010-11-22 | 21:32:46
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback