Gult är.. inte okej





Oh yes. Min webkamera tycker om att ta gula kort idag.. oavsett vad jag gör.. men när jag tar bort ansiktet ur bild, då blev de lite ljusare iallafall. duktigt.

Nu är jag fixad och redo att gå på middag! Varje år denna tiden så är det nämligen så att en grupp av karlarna här i byn lagar middag till oss resterande. Otroligt trevligt och gott, i år är det över 220 pers som är anmälda till denna middagen, så karlarna har nog fått jobba hela dagen ;)

Efter middagen brukar de bjudas upp till dans och det är nog det som behövs så här i höstmörkret. En uppvärmning till nästa helg kanske? Då är det nämligen höstforum här i krokarna och det kallades dans(bands)forum förut.(?) så då ska man också dra på sig dansskorna!

idag (som jag absolut ville ha med på bild) kommer jag inviga mina ballerina skor från h&m. {smidig som ett kylskåp = jag}
Nej det här går ju inte, kan ju inte sitta här hela tiden. Dags att förbereda sig och gå iväg i blåsten.

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
syster

Oh shit va fint det blev i garderoben :) Och va fin du var hoppas ni hade det kul på VGS! Saknar er, puss!

2010-11-06 | 18:40:22
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback