Hektiskt?



Nja jag kan ju inte direkt säga att mina dagar är hektiska, men det är en massa saker jag BEHÖVER göra.. och lite av de sakerna gör jag.. och vissa skjuter jag på framtiden. hehe.

Idag åkte jag till S för att hämta ut min jacka från h&m.. men den satt inte bra, absolut inte.. så de blir en snabb retur. Men jag behövde den inte heller.. ville bara kolla om den passade på mig, men inte min typ av jacka tyvärr.

utöver de har jag sågat till två hyllplan till garderoben, blir riktigt bra. Men måste nog köpa en pall så jag når de kläderna som kommer hänga. Väldigt högt i tak och man måste ju utnyttja det. ↓




Om ni kollar hur högt upp hyllplanen redan sitter på första bilden, så förstår ni kanske hur mycket höjd jag har att hänga kläder på ;p

Kommentarer
Michaéla

Men hur många par skor har du kvinna? :D

2010-11-03 | 19:20:27
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback