Hur mår jag idag?

Mår inge bra, förtjänar nog inge bättre heller. Det var jätte skoj på VGS festen, men det blev lite för mycket vin för min del.. usch. Jag borde sluta dricka vitt vin? Tror det var de som satte käppar i hjulen för mig igår.. eller ngt.
Vaknade runt 7 och kunde verkligen inte somna om, låg i sängen och låtsades sova.. lyckades nästan lura mig själv några gånger dessutom.

Det första jag tänkte när jag vaknade var: rätt åt dig! Snacka om att jag utsätter mig själv för dumheter. Och egentligen är det ju fest i helgen också.. 3 dagars. Men jag tror att jag måste låta magen lugna ner sig. Men man ska väll aldrig säga aldrig antar jag.

Idag har jag suttit och kikat på film hela dagen. Borde gå och lägga mig nu snart då min första arbetsdag är imorgon (Oh yes!) Håller tummarna att det kommer gå bra.

Lite bilder som jag tagit tidigare som verkligen visar hur jag har mått idag:


Crap, crap, crap.. oh..


Kommentarer
Luzen

Gojänta mi ;) <3... vilka söta bilder hihi. SAKNAR DEEEEJ!!!!!!! <3 <3 <3

2010-11-07 | 21:15:18
http://luzzis.se
Michaéla

Okej, vad roligt! :D

2010-11-08 | 10:37:03
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback