Less, riktigt less.

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men iofs spelar det ingen roll. Det som spelar roll är att så mycket viktigare. ...oron börjar bli jobbig. Man drar sig undan? Lensar kylskåpet. Varför kan det inte vara bra för någon j*vla gång?

Nej.. morden i midsomer får bli min fredags underhållning. Sedan ska jag försöka installera voddler för 3:e gången. Det vill liksom inte? Dessutom skickade snälla Molly en invite till mig.. men fasiken, om man inte kan installera skiten så blir det svårt.

MEN, imorgon ska Madde sätta saxen i håret på mig.. blir så less att jag inte kan borsta håret ordentligt. Men längden ska vara kvar ^^.

Försökte muntra upp mig själv med att måla naglarna, men det slutade med att jag moffade i mig en massa godis. Japp, dålig karaktär.

Kommentarer
Luz

Sv: Åker igen den 28:e... är 6 dar hemma ändå men många som går bort när man ska va hemma me familjen å så. Men åker på förmiddan den 28:e =)... puss

2010-11-27 | 17:49:24
http://luzzis.se
Maria

Om du har ComHem som internet-leverantör så kan det krångla med Voddler(om det ens fungerar)... Pojkvännen fick oxå en invite, men det vill inte fungera för honom heller och vi fick reda på att det då var för att vi har ComHem... Om det stämmer eller ej, det vet jag inte, men vi fick iaf tipset om det av en som äger ett företag som han lagar datorer genom... Hoppas du kan få det att fungera iaf!

2010-11-27 | 22:25:18
http://mianrianmarrizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback