Min julklapp till..

MIG!! Haha. Min julklapp kom igår med posten så idag har jag ordnat lite så att den har en alldeles egen plats i mitt rum. Var tvungen att bära upp en hylla (min tvhylla/vitrinskåp) och sortera en massa saker som jag inte fattar varför jag har sparat.
Imorgon ska jag fortsätta med min walk in closet. Man kunde inte beställa de stativen med trådkorgar från IKEA, så de verkar som om jag måste åka 24 mil bara för det?  humpf.. INTE okej! Så jag skjuter det på framtiden och fortsätter med mitt så länge.



Hm får se om den animationen kommer igång någon gång.. men den visar iaf min TV. OM den inte kommer igång så ser man iallafall kartongen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback