Nu nalkas det sömn


Ja nu är det nog dags för mig att krypa till kojs.
TV'n fungerar skit bra, dock kan jag inte i mitt liv komma på hur fasiken jag ska koppla in min cd/dvd spelare till tvn, för jag fattar inte hur det har funkat förut, den kabeln som är kopplad till den tror jag inte är rätt.. eller vad tror du syster? Har du bytt några kablar i den? {annars får jag bita i det sura äpplet och konstatera att de inte funkar.. men just nu tror jag bannemig att det är en ljudkabel som kan kopplas till datorn och inte en kabel som kan kopplas till TV, GALEN!} haha.

Faen vad jobbigt det är när man är sugen att kolla på film men hittar ingen som passar.. blöh.
Nä, nu ska det bli riktigt skönt att krypa ner i sängen.. ååh!


Så nu sitter jag så här. Sliten, röd och pluffsig runt ögonen.. och LÄNGTAR efter mina 8 kuddar i sängen.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback